کیک توت فرنگی

مرجع دستور پخت غذاهای ایرانی و فرنگی

کیک توت فرنگی

مرجع دستور پخت غذاهای ایرانی و فرنگی

  • ۰
  • ۰

یک رژیم خوب نه تنها کالری های اضافی بدن را در حد تعادل کاهش می دهد، بلکه فهرست غذایی مناسبی را برای رژیم گیرنده فراهم می کند. مواد تفاله دار در گیاهان وجود دارد و سبوسی که به میزان زیادی پودر نشود بهترین ماده تفاله دار است. حبوبات، سبزیجاتی که دارای برگ هستند و میوه های پوست دار و کمپوت نشده از جمله مواد تفاله دار هستند. این رژیم شامل حرکات ورزشی و تغییراتی در زندگی افراد است. در این رژیم، اگرچه قول و تعهدی مبنی بر این که معجزه می کند داده نمی شود اما دائمی و پایدار است. یک رژیم غذایی مناسب و صحیح، وزن مناسب و صحیح و حفظ کردن وزن مناسب را به افراد نشان می دهد بدون این که افراد را از لذت خوب خوردن و لذت بردن از آن منع کند.

افراد در یک رژیم مناسب و صحیح در هر هفته یک کیلوگرم از وزن خود را به طور مرتب کم می کنند بدون این که در ابتدای رژیم آن ها کاهش وزن خیلی زیاد باشد؛ زیرا کاهش وزن زیاد بدین معنی است که افراد آب بدن خود را ازدست می دهند. 

رژیم های کم نمک، کم شیرینی، کم چربی، همراه با کربوهیدرات و مواد تفاله دار به مقدار زیاد از جمله رژیم هایی است که پیشنهاد داده می شود.

علت خوب نبودن نمک

نمک باعث می شود که فشار خون بالا برود و سایر بیماری های قلبی و عروقی به وجود آید.

جذب بیش از اندازه نمک باعث ارتقاء ابقاء مایعات در بدن افراد می شود و برای زنان مشکلاتی چون افزایش درد پیش از شروع شدن عادت ماهیانه و نفخ شکم را به همراه دارد.

دو تا سه گرم مقدار نمک مورد نیاز هر فرد بالغی است که به طور نیاز باید مصرف کند.

 

منبع

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • سرآشپز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی