کیک توت فرنگی

مرجع دستور پخت غذاهای ایرانی و فرنگی

کیک توت فرنگی

مرجع دستور پخت غذاهای ایرانی و فرنگی

  • ۰
  • ۰

همانطور که گفته شد واژه سیکس پک برای عموم افراد یادآور یک مرد عضلانی و خوش هیکل است. کمتر کسی بعد از شنیدن این عبارت در ذهن خود بانوانی با شکم عضلانی را متصور می‌شود. این تصور به نحوی شده است که گذاشتن دو عبارت “خانم” و “سیکس پک” کنار هم حتی برای بانوان نیز اندکی عجیب به نظر می‌رسد. اما با تمام حرف‌هایی که گفته شد این مسئله بدین معنی نیست که دختران و بانوان نتوانند اندامی عضلانی و شکمی شش تکه داشته باشند. با کمی سخت‌تر کار کردن و تغییراتی در رژیم غذایی و ورزش روزمره شما می‌توانید اندام خود را به راحتی عضلانی کرده و سیکس پک دخترانه بسازید.

شاید موضوعیت این مقاله برای بانوان عزیز باشد اما خواندن آن حتی به آقایان نیز توصیه می‌شود؛ چرا که مقالات این چنینی به آقایان درک بهتری از برابری حقوق می‌دهد. قرار نیست سیکس پک داشتن و اندامی عضلانی داشتن دال بر این باشد که بانوان نیز هم‌چون برخی ورزشکاران که با مصرف انواع مختلف مکمل‌ها عضلات خود را مجبور به رشد می‌کنند، به نظر برسند. بلکه بدین معنی است که سیکس پک داشتن هیچ منافعتی با مونث بودن ندارد.

برای داشتن شکم سیکس پک  یا شش تکه  دو هدف اصلی باید دنبال شود:

۱) سوزاندن چربی های اضافه
۲) تقویت عضلات و عضله سازی در ناحیه شکم، که به وسیله‌ داشتن رژیمی مناسب و ورزش منظم می توان به این اهداف رسید.

اگر اهل ورزش هستید باید پروتئین بیشتری مصرف کنید تا به ترمیم و ساخت بافت عضلانی کمک کند. مصرف بیشتر پروتئین می‌تواند ترکیبات بدنی را اصلاح کرده و سبب کاهش چربی شکمی شود. تنها افزودن 15 درصد پروتئین به برنامه غذایی روزانه می‌تواند تفاوت‌‌‌های شگرفی در تناسب اندام ایجاد کند.

منبع 

  • ۰۰/۰۳/۰۱
  • سرآشپز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی